čtvrtek 29. října 2015

Nový svět Baauu

Moji milí, zdravím vás.

Jsem ráda, že mám tu čest vás přivítat v novém světě Baauu. O tomto kroku jsem přemýšlela už delší dobu, a tak nějak jsem vycítila, že je hlavní čas na změnu. Pár lidí se mi zmínilo, že starší blog byl méně přehledný, že se v něm někdo třeba nevyzná anebo jim připadne složité přidávání komentářů. Tyhle a ještě několik dalších důvodů mě dovedly k tomu, abych přešla na jinou doménu.
www.baauu.blogspot.com
Vy bystří jste si už možná všimli toho, že v názvu se změnil počet písmen, zkrátka je smazané jedno "u." Je to proto, že doména s původním názvem nebyla možná. (Na Instagramu mi už změnit nejde, tak se nelekněte, není to žádné nedorozumění,!)

Další a zásadní změnou je zadávání komentářů, které se píší prostřednictvím účtu Google+, což by pro nás všechny mělo být jednodušší a pohodlnější. Už teď se těším na vaše komentář! Nemenší změnou je také kompletně nový vzhled blogu, jiné uspořádání a styl. Myslím, že tohle ještě není finální verze a budu stále pracovat na vylepšení, proto vás prosím, kdybyste měli jakékoli připomínky, napište to.

Můžete se těšit na pár zajímavých prací a dále i na jednu neobvyklou akci, kterou vám zavčas sdělím. Věřím, že tento krok povede k lepšímu a společně si budeme užívat nového světa. Svět Baauu je sice trošku jiný, ale nezapomeňte, že myšlenka je stále stejná... A jak se vám nový svět líbí?
"Moje poznatky, vaše poznatky, naše inspirace!"
Hezké čtení,
Baauu 



2 komentáře:

  1. Díky za názor, já mám Vánoce taky ráda, ale u nás doma to poslednich pár let prostě nejde a tak se vždy těším až půjdu na vánoce k přítelovi, kde jsem štastná. Vánoce zbožnuju ráda dávám dárky a ještě víc dostávám, ale někdy se fakt pozastavuju nad reklamama a věcma v obchodech..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším výhradně na ty chvilky s přítelem :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)