středa 28. října 2015

Secret of better life

Moji milí, zdravím vás po dlouhé době. Nebudu se tady vymlouvat na to, že jsem nemocná, že mi odešel notebook a nebudu si ani si nic vymýšlet. Řeknu vám to upřímně, došla první krize nápadů. Ani ne tak krize, prostě jsem nenašla téma, na co napsat článek. To tak prostě bývá, jednou dole, jednou nahoře. Dnes vám chci přinést článek spíše k zamyšlení, k probuzení jakéhosi dobrého kousku ve vás. Je toho strašně moc, co bych vám chtěla sdělit, tak pojďme na to.

Určitě všichni cítíte, že se něco děje. Z léta přecházíme na to kouzelné období, plné barev a (snad) nádherných dnů, na podzim. Nevím, jak vám mám popsat momentální pocity a domněnky, snad jen tak, že má mysl se nechává zakrývat dekou podzimu... Podzim je údajně nejvhodnější období ke změnám, a dá se říct, že já to mohu potvrdit. Změny jsou součástí života každého člověka, avšak změna vždy neznamená krok k lepšímu. Dnes se spíše chci bavit o opaku, tedy o změnách, které vám něco dají a je na vás, zda-li si to vezmete...
Change (leaves) | October Free Wallpaper by Lynn Guinta | thinkmakeshareblog.com
Chtěla bych vám ukázat, že tajemství lepšího života nemusí sídlit někde daleko, na druhém konci světa. Že krok k lepšímu životu můžete udělat i teď a tady. Stačí jen otevřít oči a nebýt imunní k tomu, co vám vaše okolí dává. Otevřte jen svou mysl ke všemu, co vám může něco dát. Je to lehké, stačí si třeba jen vyjít na procházku do lesa, na louku. Já sbírám inspiraci i ve městě, kde mě strašně baví pozorovat lidi, samotné město, kde objevuji stále a stále nové zákoutí a tajemství...
Je strašně lehké si stěžovat na to, že se nemáte tak, jak byste chtěli. Ale je ještě lehčí to změnit. Prostě stačí chtít. Chtít změnu a chtít ji vidět. Chtít být šťatsný a chtít jít štěstí naproti. Tajemství lepšího života je radování se z maličkostí. Už jsem o tom psala článek, ale opět se nevyhnu tomu vám to sdělit. Pokud budete mít vysoké nároky a složitý recept, jak být šťastný, bude také mnohem těžší toho dosáhnout. A kladení nereálných cílů je cestou k tomu, že budete třeba nešťastní z toho, že se vám nedaří získat to, co byste si přáli. Zkuste snížit nároky a místo kabelky od Luise Vuittona, která nikdy nebude originální, si šetřete na kabelku, která bude vystihovat vás a vaši osobnost, bude pro vás lépe dosažitelná a udělá vám radost. Místo dovolené na Kanárech sněte o poznání naší vlasti, která má nespočet nádherných míst a zákoutí... 

Be positive.

Život je jedno velké poznání a učení. Nevědomky poznáváte pořád nové věci a dozvídáte se nové informace a fakty. Nemluvím o vědomostech, mluvím o praktických nových věcech, o zkušenostech a radách, které vám usnadní žití teď nebo v budoucnu. Takové rady vás nemusí ani nic stát. Vykašlete se na trendy a na to, co je in. Rady vašich matek a babiček mají nevyčíslitelnou váhu a je třeba si to uvědomit. Musím se přiznat, že já jsem celkem paličák a někdy dělám, jakože neslyším, když se mi mamka snaží pomoct. Ale v některých případech mi nezbývá nic jiného, než uznat, že měla pravdu. Ano, jsem tvrdohlavá...


Pořád ve mně zůstalo moc myšlenek, kterým ale, bohužel, neumím dát podobu písmen. Tak nějak věřím, že jste pochopili, co jsem vám tady tímto chtěla sdělit. Užívejte si začínajícího podzimu a využijte krásného počasí ke krásné procházce. Otevřte svou mysl a nechte ji čerpat inspiraci. Pokud se vydáte do přírody nebo nasbíráte poznatky i někde jinde, můžete mi poslat fotku nebo napsat, moc by mě to potěšilo. V komentářích máte prostor se vyjádřit jak ke článku, tak k celému tématu a já bych byla moc ráda, kdybyste tento prostor využili pro vyjádření svých myšlenek a názoru. Můžete mi také zanechat odkaz na váš blog, kam se ráda podívám... Mějte se rádi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)