středa 28. října 2015

Zdravím vás s novým článkem, který píšu ihned, jak jen to je možné. Vzhledem k tomu, že jsem dneska měla čas po škole, šla jsem se podívat do města. Lidé jsou tak jiní...

Já mám hodně (zlo)zvyků, ne všechny jsou správné. Koušu si nehty, nosím tenisky k saku, když rohlíky, tak čerstvé, musím mít mobil neustále u sebe... A proč se na to ostatní dívají skrz prsty? Ano, vím, že kousat si nehty je minimálně nehezké... Ale když jsem holt nervózní... Sako a tenisky jsou možná velkým paradoxem a co se týká módy, nemyslitelná kombinace. Ale mně se to líbí a to je nejdůležitější. Nemám ráda "gumové" rohlíky, tak proč bych je měla jíst? Chci být stále v kontaktu s blízkými, proč se to někomu nelíbí, když mám mobil v ruce?

Nestyďme se!

Myslím, že naším největším problémem je to, že odsuzujeme na ostatních to, co na sobě nemáme rádi. Hodněkrát lidem závidíme to, co sami nemáme. Snažíme se řídit jakýmisi trendy, proč? Vždyť je to stejně všechno dokola,.. Pokud si budu chtít namalovat linky jako v 70. letech, tak si je prostě namaluji. Pokud si budu chtít koupit mobil ještě s černobílým displejem, tak si ho prostě koupím. No a co že se to dnes už "nedělá?" Když si budu chtít koupit tričko u Vietnamců, tak si ho prostě koupím, a co že není značkové?
Mimochodem, ráda si fotím nohy :3


Nechci tím říct, abychom si dělali, co se nám zachce a mířilo to v anarchii. To rozhodně ne. Ale... Zkusme si všímat sami sebe, zkusme být tolerantní co nejvíce, co to jde. Nemyslím, abychom byli svatí, vždy se najde něco, co se nám nebude líbit, někdo, kdo nám nebude sympatický... Ale, mávněme nad tím rukou. Ne vše jde ovlivnit a ne každý chce ovlivňovat a měnit. A nestyďte se za svou osobnost, za to, co se vám líbí, za to, co máte, rádi... Jste to přece vy :)

A co vy? Jaké máte zvyky? Co vám na ostatních vadí a proč? Máte se rádi? Napište to! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)