středa 11. listopadu 2015

Projektový rozhovor s Lamičem

Moji milí, zdravím vás.
Pamatujete si na projekt s bloggerem Lamičem? Věřím, že ano! Tak jsme tu zpět. Jedná se o takové menší pokračování zmiňovaného projektu, ale s tím rozdílem, že respondenty jsme se stali my sami. Možná, že vám, čtenářům, to udělá radost už jen z toho důvodu, že se o nás dozvíte něco navíc. Tak si držte klobouky a pojďte si přičíst, co na téma flirtu, seznamování a vztahů říká blogger Lamič.

[88-Free-3D-Apprehensive-Smiley-Face-Clipart-Illustration+%E2%80%93+kopie.jpg] 
Odkaz na Lamičův článek zde
1) Co děláš pro to, aby ses líbil(a) opačnému pohlaví?
Snažím se chodit v čistém a pěkném oblečení, občas si zasportovat a celkově se udržet v kondici.

Nejdůležitější je podle mě ale otázka sebevědomí, cítit se ve svém životě fajn a pracovat na tom. Dovedu poté svoji dobrou náladu a zábavu přenést na ostatní a to funguje. Ubrečenej, zamindrákovanej a nevrlej kluk přiláká leda stejně ubrečenou, zamindrákovanou a nevrlou holku. A taky není dobré se chovat jako vůl. Protože jak psal jeden můj oblíbený bloger: "Na každého vola čeká jedině pořádná kráva." :-D

2) Jaký je podle tebe nejlepší způsob oslovení či pozvání na schůzku?
V době, kdy se kluci bojí oslovit holku na ulici, bohatě stačí cokoliv jednoduchého. Osobně mám vyzkoušeno, že u nějaké rádoby originální fráze se člověk akorát zamotá.

Využívám nejčastěji dvě varianty. První je nepřímé oslovení. Něco prostě v blízkosti slečny nahlas okomentuji. Nějakou věc poblíž, část její oblečení, cokoliv. Holka se buď chytí a verbálně zareaguje, nebo ne. Druhou, tou využívanější, je prosba o nějakou formu pomoci. Optám se, kolik je hodin, jak se dostanu tam a tam, co mám zmáčknout :-D Tím se nenuceně povolí ledy a záleží na tom, jakým způsobem holka reaguje. Pak podle chování slečny už vycítím, zda má smysl se dál snažit, nebo ne.

Ať už jedno či druhé, jsou potřeba tři věci – úsměv, oční kontakt a vhodná hlasitost mluvy. Pak už je to hodně individuální.

3) Jak moc u tebe rozhoduje vzhled, když se chystáš s někým seznámit?
Dost. Ale ne ve smyslu, že holka musí mít nezbytně míry 90-60-90, dokonalý make-up a výstřih až k pupíku. I když taky bych se nezlobil, že jo :)

Musí mi být nějakým způsobem sympatická. Někdy stačí hezké oči, jindy dobrý vkus na oblečení, jindy příjemný úsměv. Kolem sebe jsem potkal už spoustu krásných holek, které bych ale nikdy neoslovil, protože mi přišly hrozně umělé. Nebo je to tím, že bych si na ně netroufl. Těžko říci.

4) Myslíš si, že pro zadaného člověka se z flirtování s cizími lidmi stává tabu?
Záleží na tom, co se pod tím představí. Pokud se bavíme o příležitostném škádlení, dvojsmyslných narážkách a podobně, nemám nic proti. Naopak je to příjemné zpestření mezilidských vztahů a hrozně mě to baví. Jen není dobré to dělat před partnerkou :)

Jestliže ale mluvíme o seriózním flirtování ve podobě svůdného pohlazení po tváři (či jiných částech těla), upřeném pohledu, milostných zpráv a jiných věcech, to si nechávám pro opravdový projev zájmu. Nemyslím si, že je vhodné takto flirtovat s cizí ženou, pokud nemá jít o moji přítelkyni. Nerad bych v ní probudil něco, co by ve finále mohlo zabít pěkný vztah s aktuální lepší polovičkou.

5) Co si myslíš o sexu na jednu noc? Máš s ním třeba i osobní zkušenost?
Odpovím pro zjednodušení napřed na druhou otázku. Ano, mám :) Tenkrát v tom měl ale spíš prsty kamarád a nadrženost dané holky, než můj „kundolapí“ talent.

Můj názor je, že je to fajn zpestření života. Osobně na tu bláznivou noc asi nikdy nezapomenu. Bylo to fakt dobrodružství, prvek nejistoty, objevování. Kdo v tom ale hledá něco víc, mohl by být zklamán. Oproti vztahovému milování to bylo celé takové hrozně prázdné. Alespoň pro mě. Jde čistě u uspokojení touhy. Chyběl mi tam cit, ta opravdová zamilovanost. S láskou je to mnohem, ale opravdu mnohem lepší a vášnivější :)

Ještě jednou děkuji za tu úžasnou spolupráci, které si moc vážím. Díky! :)
Souhlasíte s Lamičem nebo máte jiný názor? A už jste se podívali na jeho článek, kde odpovídám já?
Hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)