středa 28. října 2015

SEX=sprosté slovo?

Zdravím vás, moji milí, opět a zas. 
Momentálně sedím u počítače a mám v hlavě strašně moc myšlenek, mám smíšené pocity a to všechno vám chci sdělit. Začnu úplně od počátku. Jsem uživatelka jednoho nejmenovaného fóra pro ženy a dívky, kde se řeší klasické ženské problémy - to víte, víc hlav víc ví. V tzv. poradně se ženy svěřují, sdělují své problémy a ostatní se k celému problému vyjadřují, navrhují, jak ho vyřešit a také uživatelku podporují. Před chvílí jsem si pročítala problémy uživatelek a jeden mě teda dostal. "Dceři je 16 a už měla sex. Mám chuť ji vyhodit z domu, žila jsem v domnění, že je panna." Ano, divte se nebo ne, o tomto bude dnešní článek...

Jak už jsem uvedla v úvodu, k napsání tohoto článku mě donutil příspěvek na diskuzním fóru. Mám takový pocit, že sex je dnes ještě stále pro některé sprosté slovo, a já se ptám...Proč? Všichni máme nevyčíslitelný dar, život, právě díky sexu. Vaše rodiče spolu museli spát, abyste tu mohli být a posléze jste si mohli číst tento článek. Jejich rodiče spolu museli spát, aby mohli mít vaše rodiče a ti aby mohli mít vás. A věřím tomu, že to nebylo vždy jen kvůli vašemu zplození.  

Podle mě je problém v tom, že naše společnost žije ještě v jakémsi komplexu. V komplexu toho, že sex je nečistá záležitost, sex je pohoršující a člověk, který ho vykonává, je prostě hříšník. Chápu, že někdo se řídí určitými náboženskými pravidly, proč ne, je to každého rozhodnutí. Tak, jako se rodiče mohou rozhodnout žít v celibátu, člověk - i MLADÝ člověk má právo se rozhodnout jít jinou cestou. Pokud vím, tak Bůh dává člověku svobodu a podle mě sex pro obyčejného smrtelníka nemá být výjimkou. 

Dále bych také sex, zejména mladých lidí, obhájila legislativou. Zákony jsou od toho, aby se jimi lidé řídili, aby dávali státu, ale i společnosti nějaký řád. Jak jistě všichni víme, u nás v ČR je sex povolený od 15 let. Z toho vyplývá, že člověk při nabití 15ti let získává zcela svobodné rozhodnutí v sexuální osvětě. Chápu, že někteří rodiče se snaží vychovávat své děti v jakémsi náboženském duchu, ale opět si musím dovolit argumentovat tím, že Bůh nám má dávat svobodu a taky přemýšlením puberťáka... Možná jste někteří zjistili, že zakázané ovoce přece jen chutná lépe.

Ovšem, že člověk den před patnáctinami ještě není schopen rozhodnutí a den po narozeninách už ano. Také to neznamená, že při nabití 15 let mají dívky roztahovat nohy každému. Komu to ještě možná nedošlo, bavím se o normálním sexu mezi milující se mužem a ženou, chlapcem a dívkou. Kapitolou samo o sobě by byl sex na jednu noc, nezodpovědný sex...


Závěr z dnešního článku je jednoznačný. Sex je naprosto přirozená věc, patřící k životu všem. Je každého rozhodnutí, jestli tento fakt bude respektovat, nebo ho bude zamítat. Podle mě je však nejlepší tento fakt spíše přivítat a sex si prostě užít. Samozřejmě bezpečně a s tím, ke komu něco cítíte. Počítám s tím, že tento článek může snést pěknou fůru kritiky, ale to mi vůbec nevadí. Já nikomu názor neberu, já obhajuji ten svůj. Obhajte i vy svůj názor na sex, na sex v šestnácti, na cokoliv kolem. Vyjádřete se, moc mě zajímají vaše názory!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)