středa 28. října 2015

Žena s vařečkou a muž s plným žaludkem

Zdravím vás, moji milí, opět a zas u dalšího článku. Na začátek si dovolím připomenout to, že se to nám, studentům, už pomalu krátí. A víte co, mně to už ani nevadí, já se totiž do té školy celkem těším...Něco začne, něco skončí... A něco zůstane, a to je téma dnešního článku - žena s vařečkou muž s plným žaludkem. 
„Manželství je spravedlivé zařízení. Žena musí denně vařit a muž to musí denně jíst.“
- Alberto Sordi
test animated GIF  
Možná, že si o mně budete myslet, že můj názor je poněkud zastaralý, ale já můžu se 156% jistotou říct, že je pravdivý a že funguje. Muž má mít prostě plný žaludek a prázdné koule. A ženy by se taky neměly zanedbávat nějakými pokrmy z fast foodu a ani by neměly spoléhat na to, že jim na druhý den maminka něco uvaří. Postarat se o sebe a o svého protějška je jeden z "úkolů" správné ženy.


Jak už asi víte, mí rodiče se rozvedli. To mě donutilo k tomu, abych se naučila a začala dělat takové věci, které bych v plně rozjeté pubertě jinak nedělala. Jednou z nich bylo i vaření,... Nepamtuji si přesně první výtvor, který jsem kdy vytvořila, první hlavní jídlo, které jsem dala okusit i někomu jinému, než mně. Ale vždy to byl dobrý pocit vidět, že mnou uvařený chod prostě chutná. 
Na to, abyste se posunuli trošku dál ve svém vařícím umu, nepotřebujete ani žádné přípravné kurzy, ani desítky přečtených kuchařek pro amatéry. Postačí vám vaše maminky a babičky a budoucí tchýně. Opravdu. Dají vám rady, které nikde jinde nenajdete. Prozradí vám tajemství, které nepíšou v žádné z kuchařek. V neposlední řadě ve vás probudí naději, že ony taky začínaly a nemusíte se něčeho bát...

Mám pocit, že některé dnešní dívky vaření řadí do věcí, které jsou dnes tabu. Možná, že by si připadaly už starší a usedlé. Ale já nechápu proč. Možná, že jsou zvyklé na určitý standart od své maminky. Každopádně, je to škoda. Představte si tu svobodu - je jen na vás, co si uvaříte k obědu. Máte chuť na čínu s rýží? Bude číná s rýží! Je libo těstovinový salát? Bude těstovinový salát... Svoboda.

Obrovskou výhodou vlastního vaření je to, že víte jistě, co pokrm obsahuje, na jakém oleji jste smažili, jaká vejce jste použili. V jídelních zařízeních prostě není taková jistota, jako je u vás v kuchyni. Další výhodou je finanční stránka. Zkrátka vám to výjde levněji, když si uvaříte doma. A ušetřit nějakou tu korunku se hodí přece vždycky.
Rychlovka v podobě vepřových nudliček...

Muffiny pro členy skupiny Lake Malawi. Upekli jsme je s kamarádkou a předali jim je na koncertě :)

Náš předkrm na výroční večeři ♥

Tímto článkem bych vám, především dívkám, chtěla sdělit, abyste se nebály si sem tam doma něco ukuchtit. Taky si uvědomte, že nevaříte proto, abyste se mohly někomu pochlubit, abyste mohly dát fotku na Instagram... Vaříte pro sebe a pro lidi kolem vás. A chlap vždycky ocení, že po příchodu domů ho nebude vítat nejen milující žena, ale také talíř, z kterého ještě sálá teplo. Mějte se rádi, jezte rádi, vařte rádi. 


Jak to máte vy? Vaříte si sami sobě i svému protějšku? Kde jíte raději? Doma nebo v restauraci? Jaké je vaše oblíbené jídlo, oblíbená kuchyně? Co je vaším největším kuchařským fiascem? Podělte se o to s námi v komentářích! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)